Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

Δημήτρης Μπάσης: «Η πιο δύσκολη στιγμή στη ζωή μου ήταν όταν «έχασα» τον πατέρα μου»

Για την δυσκολότερη στιγμή που έχει βιώσει, όταν πέρυσι «έχασε» τον πατέρα του, μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Δημήτρης Μπάσης.
«Η πιο δύσκολη στιγμή στη ζωή μου ήταν πέρυσι, 18 Απριλίου, που «έχασα» τον πατέρα μου. Δεν είχα «χάσει» συγγενικό μου πρόσωπο και πραγματικά παρόλο που ήταν μεγάλος σε ηλικία ο πατέρας μου, αυτός ο αποχαιρετισμός ότι δεν θα τον ξαναδώ, επειδή μεγάλωσα σε ένα σπίτι που θαύμαζα τον πατέρα μου, ήταν μια απώλεια. Δεν θυμάμαι κάτι πιο άσχημο να έχει περάσει ποτέ από τη ζωή μου. Όταν κάποιος «χάνει» κάποιον αγαπημένο του, νομίζεις ότι είναι κάτι που συμβαίνει στους άλλους... Δεν έμπαινα σε αυτό για να πω ότι κάποια στιγμή θα συμβεί και σ' εμένα. Κακώς... Πρέπει να προετοιμαζόμαστε γι' αυτό, όταν οι γονείς μας μεγαλώνουν... Βέβαια, αρνείσαι, όταν το μυαλό μπαίνει σε τέτοια διαδικασία, λες «όχι». Αυτό καταγράφεται ως το πιο άσχημο γεγονός της ζωής μου», λέει στο περιοδικό Λοιπόν και καταλήγει: «Ήταν καλός πατέρας, τον σκέφτομαι κάθε μέρα... Αν δεν είχα κάνει οικογένεια, αν η απώλεια του πατέρα μου με έβρισκε να είμαι μόνος μου, θα με έπαιρνε από κάτω. Αυτό που μου δίνει δύναμη και στήριγμα είναι ο Θανάσης μου, που έχει και το όνομα του, και λέω ότι η ζωή συνεχίζεται. Η σύζυγός, μου σίγουρα μου έχει σταθεί πάρα πολύ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.