Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Λευτέρης Πανταζής: Η σεξουαλική παρενόχληση από την Γκιζέλα Ντάλι

Έχει πέσει ποτέ θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης ο Λευτέρης Πανταζής;
«Αυτά συμβαίνουν. Όταν ξεκινούσα, δέχτηκα σεξουαλική παρενόχληση από μία μεγάλη σταρ του κινηματογράφου, την Γκιζέλα Ντάλι. Εγώ τότε θα 'μουν δεν θα 'μουν 18 χρόνων, με μακριά μαλλιά και πράσινα μάτια και τραγουδούσαμε μαζί στο Stop. Με έβαλε στο μάτι. Κάθε βράδυ με ρωτούσε: «Πότε θα έρθεις στο σπίτι να σου μαγειρέψω;». Ε, μία, δυο τρεις, με κατάφερε. Ενέδωσα, έφαγα και την μπριζόλα που μου είχε φτιάξει και περάσαμε υπέροχα (Γελάει.)» τόνισε στο ΟΚ.
Δέχτηκε πόλεμο από συναδέλφους του όταν έκανε τα πρώτα του βήματα; «Ασφαλώς. Το 1980, που είχα βγάλει και το πρώτο μου σουξέ που λεγόταν Παράνομος κι αν είναι δεσμός μας, εμφανιζόμουν σε ένα μαγαζί όπου  ουσιαστικά όλο το βράδυ έλεγα δύο τραγούδια. Κάποια στιγμή αντιλήφθηκα ότι όταν έβγαινα μου χαμήλωναν το μικρόφωνο. Πήγα, γεμάτος παράπονο στον ηχολήπτη και τον ρώτησα: «Γιατί μου το κάνεις αυτό; «Το είπε η φίρμα» μου απάντησε. Δεν ξέρω πού βρήκα το θάρρος, αλλά πήγα στο πρώτο όνομα, που ήταν ο σπουδαίος Πάνος Γαβαλάς, και κ είπα: «Έχετε τέσσερα μπαούλα σουξέ; Είναι δυνατόν να σας ενοχλώ εγώ που λέω δύο τραγουδάκια; «Ποιος στο είπε αυτό;» με ρώτησε. «Ο ηχολήπτης του απάντησα, «θα τον διώξω!» φώναξε. Τελικά το έκανε, αλλά προφανώς εκτίμησε ότι τον έπιασα στα ίσια και του είπα το πρόβλημα μου και από την ένταση του μικροφώνου μου δεν ξαναχαμήλωσε ποτέ.»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.