Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Πάνος Καλίδης: «Τα πρώτα μου χρήματα τα έπαιξα στο Χρηματιστήριο, τα έχασα και ξεκίνησα από την αρχή»

Ο Πάνος Καλίδης ξαφνικά, από πέμπτο όνομα που ήταν, βρέθηκε πρώτο όνομα στην Αθήνα.
«Από ό,τι καταλάβαινα, δεν υπήρχε κάποιος επιχειρηματίας της Θεσσαλονίκης που να με πιστέψει πολύ και να μου εμπιστευτεί μεγαλύτερο μέρος του προγράμματος. Είχα βγάλει τότε και το τραγούδι «Άσε με μόνο μου», που άρεσε πολύ στον κόσμο, αλλά έβλεπα ότι παρέμενα στάσιμος. Γενικά ψαχνόμουν για το" επόμενο βήμα. Τότε λοιπόν ήρθε ένας επιχειρηματίας από την Αθήνα και μου έκανε την πρόταση» τόνισε στο ΕΓΩ.
-Δεν φοβηθήκατε να ηγηθείτε ενός σχήματος στην Αθήνα;
«Φυσικά, πολύ. Άφηνα ένα πολύ καλό μαγαζί στη Θεσσαλονίκη για να πάω στην Αθήνα. Ήξερα ότι σε περίπτωση αποτυχίας μου, τα πράγματα μετά θα ήταν πολύ δύσκολα. Ήθελα όμως να ρισκάρω, να το προσπαθήσω. Η επιτυχία δεν ήρθε αμέσως. Όχι για τέσσερις μήνες είχαμε λίγο κόσμο. Μετά, σιγά σιγά, άρχισαν να έρχονται όλο και περισσότεροι και καταφέραμε, σε σύντομο χρονικό διάστημα, να αποκτήσουμε πολλούς και φανατικούς θαμώνες.»
-Όταν δεν πήγαινε καλά το μαγαζί, αγχωθήκατε;
«Όχι, γιατί είχα πολύ καλή σχέση και με τον επιχειρηματία και τα υπόλοιπα παιδιά. Ήμασταν σαν οικογένεια. Δεν υπήρχε γκρίνια από κανέναν.»
-Στεναχωριόσασταν,
«Όχι. Εκείνη την εποχή είχα χάσει τον πατέρα μου και δεν προλάβαινα να στεναχωρηθώ για τη δουλειά.»
-Τι κάνατε με τα πρώτα χρήματα που βγάλατε;
«Τα έπαιξα στο Χρηματιστήριο, τα έχασα και ξεκίνησα από την αρχή.»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.