Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

Λούκας Γιώρκας: «Η Eurovision ήταν για μένα μια πολύ όμορφη εμπειρία και ένα βήμα μπροστά στην καριέρα μου»

Ποια θεωρεί κορυφαία στιγμή στην έως τώρα καριέρα tου στο τραγούδι o Λούκας Γιώρκας;
«Θα έλεγα ότι ήταν η συμμετοχή μου στη Eurovision. Bρέθηκα σε μια τεράστια σκηνή, με κοινό 50.000 ατόμων και πολλά εκατομμύρια τηλεθεατές, ερμηνεύοντας ένα πολύ σημαντικό τραγούδι. Αυτό ήταν μια αξεπέραστη εμπειρία» τόνισε στο Πρώτο θέμα.
-Υπάρχει η εντύπωση ότι η συμμετοχή ενός νέου καλλιτέχνη στη Eurovision είτε θα τον κάνει σταρ, είτε θα τον καταστρέψει. Στην περίπτωσή σου τι θεωρείς ότι έγινε;
«Δεν μπορώ να τοποθετήσω τον εαυτό μου σε κανένα από τα δύο ενδεχόμενα, διότι αφενός αν η Eurovision με «κατέβαζε» δεν θα είχα δουλειά, αφετέρου αν με «ανέβαζε» ίσως να ένιωθα ότι δεν έχω άλλο δρόμο να διανύσω. Αντίθετα, η Eurovision ήταν για μένα μια πολύ όμορφη εμπειρία και ένα βήμα μπροστά στην καριέρα μου.»
-Θεωρείς ότι η Ελλάδα έχει πιθανότητες διάκρισης με τη φετινή συμμετοχή; Λόγω της εμπειρίας σου, τι θεωρείς ότι πρέπει να προσέξουν οι Freaky Fortune και Riskykidd που θα μας εκπροσωπήσουν;
«Πιθανότητες έχουν όλες οι συμμετοχές. Το τι πρέπει να προσέξει ο κάθε συμμετέχων έχει να κάνει με το τραγούδι, τον χαρακτήρα του και τον τρόπο που προσεγγίζει τον διαγωνισμό. Εμείς πρόπερσι απλώς προσπαθήσαμε να φέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, με σκληρή ομαδική δουλειά και αυτοπειθαρχία.»





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.