Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Πάολα: Τα περίεργα περιστατικά στην πίστα και τα sexy ρούχα

Πάνω στην πίστα, έχει τύχει να νιώσει άβολα η Πάολα από κάποιον που παραφέρεται;
«Νομίζω ότι τους βάζω στη θέση τους. Μπορεί κάποιος να είναι πιωμένος ή να έρθει ένα αγοράκι που φουσκώνει επειδή ο μπαμπάς του έχει τακτοποιήσει το μέλλον του... Και αυτοί οι καημένοι δεν ξέρουν πού πάνε για να κάνουν την μαγκιά τους. Όλα αυτά τα χρόνια που δουλεύω, τρεις-τέσσερις φορεί έχει γίνει. Και ο κόσμος χειροκρότησε, γιατί έβλεπαν ότι τη θέλει την ξεφτίλα του» τόνισε στο ΟΚ.
-Νιώθεις ότι υπάρχουν γύρω σου διάφοροι καλοθελητές που σε προσεγγίζουν υστερόβουλα με κολακείες;
«Δεν έχω αυλή. Όποιοι έρθει κοντά μου με τέτοιο σκοπό, στην πορεία αλλάζει. Δεν τον απωθώ, αντίθετα τον αγκαλιάζω. Καταλαβαίνει πως με λάθος σκοπό ξεκίνησε και αν γουστάρει, είμαστε παρέα.»
-Αντιλαμβάνεσαι ότι είναι προκλητική η εικόνα σου στην πίστα;
«Ανάλογα τι εννοείς. Προκλητική μπορεί να είναι και μια που θα βγει με την περικεφαλαία του Μεγαλέξανδρου. Αν μιλάς για σέξι ρούχα, και η γιαγιά μου σέξι νυχτικιά φορούσε. Δηλαδή τι να κάνω; Να ρωτάω πώς να βγω απόψε; Μπορεί να βγω με ένα ρούχο που δεν θα το φορούσε ούτε η Φαραντούρη, αλλά έχω βάλει και το λιλιπούτειο φορεματάκι μου. Αφού είναι έτσι το κορμάκι μου και μπορώ να το βάλω. Φαντάζεσαι να είχα μια κοιλαρά μέχρι εκεί πέρα και κάτι μπουτάρες και να το έβαζα; Καταρχάς εγώ δεν μεγάλωσα ακόμα. Είμαι στην ηλικία των 9, 10, 12 με εκείνα τα μίνι φουστανάκια που φορούσα στο χωριό και μου έλεγε η γιαγιά μου «Αχ, ζαργάνα μου, εσύ!». Ακόμη αυτή είμαι. Γιατί να μην το φορέσω;»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.