Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

Το ξέσπασμα της Καλομοίρας! «Με χρησιμοποίησαν άνθρωποι της showbiz»

Για όλα όσα έμαθε από την μετά εποχή της Eurovision, τα κλάματα αλλά για και τους ανθρώπους που την εκμεταλλεύτηκαν, μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη της η Καλομοίρα.
«Όλα στη ζωή τα βλέπω ως μαθήματα που με κάνουν πιο δυνατή και έμπειρη. Μέσα από τον πόνο αποκτάς δύναμη και ανακαλύπτεις τον εαυτό σου. Πλέον έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τη Eurovision, έχω γίνει μητέρα, έχουν αλλάξει πολλά πράγματα στη ζωή μου και αισθάνομαι ότι απέκτησα δύναμη μέσα από αυτό το τόσο όμορφο ταξίδι. Η Ελλάδα για εμένα ήταν τεράστιο σχολείο», λέει στο περιοδικό Εγώ και συνεχίζει: «Ωρίμασα ως καλλιτέχνης. Από τις εμπειρίες μου και κυρίως από το ότι ήμουν μόνη, απέκτησα σθένος ψυχής», λέει ενώ αποκαλύπτει πως όσο ήταν στην Ελλάδα έκλαψε πολλές φορές.
«Πολλές φορές. Οι Έλληνες μου έδωσαν αγάπη και υποστήριξη. Οι άνθρωποι της showbiz όμως είναι πιο σκληροί και αναγκάζεσαι να μεγαλώσεις γρήγορα. Κοιτάω πια μπροστά. Έπαθα, έμαθα και προχώρησα. .Χαίρομαι για όλα όσα έγιναν, γιατί παρά τα άσχημα, οι καλές στιγμές ήταν περισσότερες. Διδάχτηκα από ό, τι μου συνέβη». Όσο για εκείνους που την εκμεταλλεύτηκαν; «Έτσι λειτουργεί η showbiz. Σε όποια χώρα και αν βρισκόμουν, το ίδιο θα γινόταν. Γι' αυτό έχω καταλάβει πράγματα. Τώρα δεν είμαι πια 18 ετών αλλά 29. Δέκα χρόνια σ' αυτήν τη δουλειά, βλέπω τα πάντα αλλιώς».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.