Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Σάκης Ρουβάς: «Πεθύμησα το κοινό μου»

Ο Σάκης Ρουβάς κάνει τη μεγάλη επιστροφή με μία μεγάλη περιοδεία που ονόμασε «The Ace ofthe hearts tour» την οποία ξεκινάει στις 26 Απριλίου στο γήπεδο Ταε Κβον Ντο.
Η απόφασή του να ξεκινήσει αυτή την περιοδεία ήταν, σύμφωνα με ανθρώπους του περιβάλλοντός του, μία προσωπική του ανάγκη, καθώς ήθελε πολύ να βρεθεί ξανά κοντά στο κοινό του. «Mου έχουν λείψει οι ζωντανές εμφανίσεις, η δημιουργική ελευθερία που µου δίνει αυτό το tour και η πρόκληση να συναντήσω δεκάδες χιλιάδες φίλους σε όλη την Ελλάδα», εκμυστηρεύτηκε στους συνεργάτες του ο ίδιος σύμφωνα με τη real και παραδέχτηκε: «Το The Ace of Hearts Tour είναι το μεγαλύτερο μουσικό µου στοίχημα. Είναι μια μουσική εμπειρία µε τους δικούς µου όρους, την οποία θέλω να μοιραστώ µε όλους. Πεθύμησα το κοινό µου».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.