Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 12 Απριλίου 2014

Γρηγόρης Πετράκος: Θα πρωταγωνιστούσε σε μιούζικαλ;

Ο Γρηγόρης Πετράκος έχει ερμηνεύσει και έχει γράψει πολλά τραγούδια.
Αρκετά από τα όνειρά του έχουν γίνει πραγματικότητα και ένα από αυτά ήταν η συνεργασία του με τον Γιώργο Νταλάρα. «Έχει ήδη γίνει, με τον Γιώργο Νταλάρα. Το ότι βρέθηκα έστω και για μία χρονιά στο πλευρό του και με τιμά με τη φιλία του είναι από τις χαρές που έχω ήδη βιώσει στη μέχρι τώρα πορεία μου. Ομολογώ ότι έστειλα πρώτα σε εκείνον το νέο μου τραγούδι. Του άρεσε το ρομαντικό, παλιό χρώμα του και ο λησμονημένος ρυθμός των 5/8», δήλωσε στο πρώτο θέμα και συνέχισε για το αν θα πρωταγωνιστούσε σε μιούζικαλ όπως ο Μιχάλης Χατζηγιάννης. « Αν ο ρόλος ήταν μες στις δυνατότητές μου, με μεγάλη μου χαρά! Στα άμεσα σχέδιά μου όμως είναι να γράψω τη μουσική ενός μιούζικαλ».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.