Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Γνωστός Έλληνας τραγουδιστής αποκαλύπτει: «Καθάριζα σκάλες με τη μάνα μου όταν ήμουν παιδί»

Για τα δύσκολα χρόνια που πέρασε ως μικρό παιδί και την φτώχεια που βίωσε μιλά γνωστός τραγουδιστής.
Ο Βασίλης Καρράς μίλησε μεταξύ άλλων για την περηφάνια των γονιών του:
«Δεν ήθελαν να δώσουν δικαίωμα στον κόσμο ότι πεινούσαν».
Ο Καρράς δήλωσε στην Reallife: «Δεν είναι ντροπή. Πήγαινα και τη βοηθούσα. Και καθαρίζαμε σκάλες παρεούλα. Δε μου το ζήτησε εκείνη. Εγώ ένιωθα την ανάγκη να τη βοηθάω. Να μην τυρανιέται... Τη θυμάμαι γονατισμένη, με τα πρησμένα γόνατα, να πλένει τα μάρμαρα, να με κοιτάει με την άκρη του ματιού της και να μη το δέχεται ότι ήμουν και εγώ στο πλάι της γονατισμένος και έδινα ένα χέρι στη δουλειά. Έτσι είναι οι μάνες... περήφανες για τα παιδιά τους... Στεναχωρήθηκα τώρα με αυτά που θυμήθηκα» τονίζει συγκινημένος ο δημοφιλής τραγουδιστής.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.