Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Γιάννης Πάριος: «Δεν έχω ανάγκη μια γυναίκα που θα λιώνει δίπλα μου»

Τα παιδιά του βρήκαν το δρόμο τους. Αισθάνεται μοναξιά ο Γιάννης Πάριος;
«Με αγαπά η μοναξιά. Αντί να ταλαιπωρώ έναν άνθρωπο πλάι μου, προτιμώ να είμαι μόνος. Δεν έχω ανάγκη μια γυναίκα που θα λιώνει δίπλα μου, θα με αγαπά και εγώ δεν θα νιώθω τίποτα. Αυτό είναι εγωιστικό και εγκληματικό», λέει στο περιοδικό Εγώ και καταλήγει: «Έχω ένα μαξιλάρι στο κρεβάτι μου το παίρνω αγκαλιά και μυρίζω το άρωμα της γυναίκας που θα ήθελα να έχω δίπλα μου. Δεν είμαι καταθλιπτικός, δεν υπήρξα ποτέ, είμαι απλά ρεαλιστής. Δεν θέλω να παιδεύω έναν άνθρωπο, δεν θέλω να παίζω με τα συναισθήματα καμιάς γυναίκας που θα είναι μαζί μου, γιατί το θεωρώ ντροπή. Δεν θα παραστήσω τον εραστή στην ηλικία μου! Υπήρξα πάντα τίμιος στον έρωτα, γι' αυτό χώριζα», εξομολογείται.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.