Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Κατερίνα Στανίση: «Η ζήλια του συντρόφου είναι κακό πράγμα»

«Είμαι μόνη μου τώρα, δεν υπάρχει άντρας δίπλα μου» δηλώνει η Κατερίνα Στανίση.
«Είναι λίγο δύσκολο για εμάς τους τραγουδιστές. Η ζήλια του συντρόφου είναι κακό πράγμα. Ο άνθρωπος που θα είναι στο πλευρό του καλλιτέχνη θα πρέπει να θέλει να τον βλέπει να εξελίσσεται, να μην τον πειράζουν τα ξενύχτια του, οι πρόβες του, να μην είναι καχύποπτος, να θέλει την άνοδό του και να επιθυμεί να τον θαυμάζει ο κόσμος. Μόνο άτομα που ξέρουν από μουσική και τον χώρο μας αντέχουν. Για εμένα δεν είναι ούτε οι χρυσοί, ούτε οι πλατινένιοι δίσκοι, που όταν τους έπαιρνα δεν ήταν πλασματικοί. Για εμένα η "πλατίνα" είναι οι άνθρωποι που με αγκαλιάζουν στον δρόμο. Κάποιες φορές έχω μιλήσει αυθόρμητα στην τηλεόραση και παρεξηγήθηκα, αλλά αυτή είμαι» τόνισε σε καθημερινή εφημερίδα.
Όσο για τα νέα καλλιτεχνικά της σχέδια; «Ετοιμάζω ένα CD με τον Θανάση Πολυκανδριώτη. Αλλά δεν βλέπεις; Ζούμε πολύ σκληρά χρόνια. Ο κόσμος δεν έχει λεφτά στην τσέπη να πάει για διασκέδαση. Θα πρέπει οι Έλληνες να μείνουμε ενωμένοι και σε αυτές τις εκλογές να προσέξουμε τι θα ψηφίσουμε. Να σκεφτούμε τον λαό μας, την πατρίδα. Δεν θα μας κάνουν Γερμανούς. Εγώ έζησα μετανάστρια στη Γερμανία. Ξέρετε τι είναι να βλέπεις τον γιο ή την κόρη του Γερμανού να πληρώνει το φαγητό που έφαγε στη μάνα του; Ε, όχι, εμείς ψυχρός λαός δεν θα γίνουμε ποτέ».





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.