Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Γιάννης Σαββιδάκης: «Είμαι θεατράλε τύπος»

Η απόφαση του Γιάννη Σαββιδάκη να συμμετάσχει στο «Your face sounds familiar είναι λίγο μακριά από την εικόνα που είχαμε σχηματίσει για εκείνον.
«Το αποφάσισα επειδή μου το πρότειναν (γέλια). Αυτό που μου άρεσε και με έκανε να πω το «ναι» είναι ότι δεν πρόκειται για ένα ανταγωνιστικό παιχνίδι με ίντριγκες και αποχωρήσεις. Ακόμη, εκτός από τραγουδοποιός, συνθέτης και τραγουδιστής, είμαι θεατράλε τύπος και μου αρέσει που κάθε εβδομάδα γεννιέται μια νέα θεατρική παράσταση. Μου αρέσει η έκθεση στα φώτα και στις κάμερες και διαθέτω τα χαρακτηριστικά ενός showman» τόνισε στο Πρώτο Θέμα.
- Ήταν μια ευκαιρία για να κάνεις το δικό σου comeback;
«Ήταν μια ευκαιρία και να κάνω comeback αλλά και να δείξω στον κόσμο μια πλευρά του εαυτού μου που δεν γνώριζε μέχρι σήμερα. Ευελπιστώ να τους αρέσει.»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.