Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

Ραλλία Χρηστίδου: «Ο Κότσιρας έχει διαψεύσει την φήμη ότι ήμασταν ζευγάρι»

 Η Ραλλία Χρηστίδου θέλει να μιλάει μόνο μέσα από την δουλειά της.
Η προσωπική της ζωή έχει έρθει πολλές φορές στα φώτα της δημοσιότητας όσον αφορά στην σχέση της με τον Γιάννη Κότσιρα. «Τη συγκεκριμένη φήμη την έχει διαψεύσει ο ίδιος ο Γιάννης Κότσιρας προ δεκαετίας περίπου. Μιλάμε για περσινά ξινά σταφύλια. Χρόνια διαβάζω ότι είμαστε ζευγάρι, μετά χωρίζουμε και πάλι από την αρχή. Όποτε λείπει κάποιο θέμα από κάποιο έντυπο ή site, το ξαναγράφουν. Όλο αυτό καταντάει βαρετό», εξήγησε στο Πρώτο Θέμα και συνέχισε: «Από μικρή ήθελα να είμαι ανεξάρτητη και να μην επιβαρύνω τον οικογενειακό προϋπολογισμό, οπότε μετά το σχολείο δούλευα σε σούπερ μάρκετ και έκανα προωθήσεις προϊόντων. Πάντα ήθελα να είμαι αυτόνομη. Αργότερα δούλεψε έξι χρόνια ως υπάλληλος λογιστηρίου. Όταν έγινε η μητέρα μου διευθύντρια στη συγκεκριμένη εταιρεία έπρεπε να γίνει μείωση προσωπικού και απέλυσε εμένα. Στην καλοκαιρινή μου άδεια ήμουν σε γκρουπ και παίζαμε σε συναυλίες».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.