Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Ραλλία Χρηστίδου: «Στόχος μου δεν ήταν να γίνω γνωστή, αλλά να κάνω μουσική»

Ο κόσμος γνώρισε την Ραλλία Χρηστίδου κυρίως από το «Fame Story». Έχει μετανιώσει που συμμετείχε στο talent show;
«Όχι, γιατί δεν ξέρω πώς θα ήταν τα πράγματα στη ζωή μου αν δεν είχα πάει στο «Fame Story». Συμμετείχα με προτροπή της μητέρας μου, ενώ εγώ δεν θα το σκεφτόμουν ποτέ - δεν έβλεπα καν το πρώτο «Fame». Τυχαίνει να είμαι άτομο κλειστό, εσωστρεφές, συνεσταλμένο εκ φύσεως, οπότε ήταν αδιανόητο να φύγω από το σπίτι και τους φίλους μου, να μπω στο «Fame» και να με παρακολουθούν οι κάμερες 24 ώρες το 24ωρο. Για όσο βρισκόμουν εκεί αυτό το είχα βγάλει από το μυαλό μου, διότι αλλιώς δεν θα άντεχα. Η μεγαλύτερη ένστασή μου για τα talent shows είναι ότι αυτά τα προγράμματα δεν φτιάχτηκαν για την ανάδειξη νέων καλλιτεχνών στην Ελλάδα, αλλά για να υπάρχουν θέματα να παίζουν στα άλλα κανάλια και να απασχολούν την επικαιρότητα. Ως Ραλλία έτυχε να διαγράψω τη δική μου πορεία στο τραγούδι, αλλά η Ιστορία μάς έχει δείξει ότι από αυτά τα παιχνίδια έχουν περάσει πολλά ταλαντούχα άτομα, τα οποία όμως δεν κατάφεραν να μείνουν στον χώρο» τόνισε στο Πρώτο Θέμα.
- Προσπάθησες πολύ να βγάλεις από πάνω σου την ταμπέλα της «πρώην παίκτριας του "Fame Story"»;
«Η ταμπέλα δεν φεύγει ποτέ. Φυσικά, αντιμετώπισα προβλήματα και σνομπισμό από τους ανθρώπους της μουσικής, είτε ευθέως, είτε πίσω από την πλάτη μου - και αυτό είναι άδικο. Έμαθα όμως να μη δίνω σημασία. Αγωνίζομαι με μόνο όπλο τη μουσική μου εφ'όρου ζωής.
- Λόγω της ξαφνικής αναγνωρισιμότητας από τον κόσμο, ένιωσες να χάνεις την ισορροπία σου;
«Όταν βγήκα από το παιχνίδι κλείστηκα στο σπίτι μου, δεν έκανα δημόσιες εμφανίσεις, δεν είχα πολλές συναναστροφές και περίμενα να ξεφουσκώσει όλο αυτό το πράγμα. Στο σόου είχα πάει για να κάνω τη δουλειά μου, όχι για να με αναγνωρίζει ο περιπτεράς μου. ∆έχτηκα προτάσεις για τηλεοπτικές διαφημίσεις ή να πηγαίνω να πίνω ποτό κάπου και να παίρνω 1.500 ευρώ. Ωστόσο δεν έκανα τίποτα απ' όλα αυτά. Από τη στιγμή που δεν είχα κάνει δισκογραφική δουλειά δεν ήθελα να κάνω διαφήμιση γιατί θα κέρδιζα χρήματα ως τηλεοπτικό προϊόν. Στόχος μου δεν ήταν να γίνω γνωστή, αλλά να κάνω μουσική.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.