Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

Μιχάλης Χατζηγιάννης: «Φοβάμαι ότι δεν θα αλλάξω ποτέ…»

Μπορεί ο ίδιος να ήθελε να αλλάξει πολλά τόσο στον χαρακτήρα όσο και στην εμφάνιση του, όμως με το πέρασμα του χρόνου, όπως ο ίδιος εξομολογείται, έχει συμβιβαστεί!
Ο λόγος για τον Μιχάλη Χατζηγιάννη!
Τι θα άλλαζες στον χαρακτήρα, αλλά και στην εμφάνισή σου;
Αν με ρωτούσες πριν ένα χρόνο, θα σου έλεγα πολλά, τόσο στον χαρακτήρα όσο και στην εμφάνισή μου.
Και τώρα τι; Συμβιβάστηκες ή συμφιλιώθηκες με τον εαυτό σου;
Μάλλον συμβιβάστηκα... Έρχεται μια στιγμή που λες «είμαι αυτός που είμαι και δεν μπορώ να αλλάξω». Συμφιλιώνεσαι με τον χαρακτήρα και την εμφάνισή σου. Με τις πρώτες γκρίζες τρίχες στα μαλλιά, με τον εγωισμό, την εσωστρέφειά μου, τη συμπεριφορά μου, την περίεργη ψυχολογία μου. Δεν θα αλλάξουν. Φοβάμαι ότι δεν θα αλλάξω ποτέ...
Μήπως δεν προσπάθησες ποτέ;
Παλιά ήμουν πολύ εσωστρεφής και δεν διατύπωνα τις θέσεις μου λεκτικά, τουλάχιστον, όχι ξεκάθαρα. Σήμερα είμαι πιο άνετος, πιο χαλαρός. Μιλάω, συζητάω, επικοινωνώ καλύτερα. Αυτό το διόρθωσα», εξομολογείται στο περιοδικό Down Town της Κύπρου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.