Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 3 Μαΐου 2014

Βανέσα Αδαμοπούλου: «Αν δεν είχα ασχοληθεί με το τραγούδι, δεν θα πήγαινα ποτέ στα μπουζούκια»

Γιατί σταμάτησε ξαφνικά τη δισκογραφία και τις εμφανίσεις στην πίστα η Βανέσα Αδαμοπούλου;
«Τα τραγούδια που έρχονταν στα χέρια μου δεν ήταν αυτά που ήθελα. Όταν έφυγα από τη Sony πήγα σε μια πιο μικρή δισκογραφική εταιρεία και τελικά αποφάσισα να σταματήσω. Δεν έκανα λάθη γιατί οι επιλογές αυτές με έκαναν να χαράξω τη σημερινή μου πορεία. Όταν σταμάτησα τη δισκογραφία και τις εμφανίσεις στα νυχτερινά κέντρα, κάθισα σπίτι και έγραψα το πρώτο μου βιβλίο. Αν δεν είχα βρει αυτή την πλευρά του εαυτού μου, θα ήμουν πολύ στενοχωρημένη, κι ας έκανα τραγούδια, και ας γίνονταν επιτυχίες, κι ας τραγουδούσα στις πίστες. Ζυγίζοντας τις καταστάσεις θεωρώ ότι βγήκα κερδισμένη» τόνισε στο Πρώτο Θέμα.
- Μήπως δεν σου άρεσε η νύχτα;
«Είχα φτάσει σ' ένα σημείο που δεν αισθανόμουν καλά με τον εαυτό μου. Αυτό που έκανα δεν μου άρεσε γιατί δεν με έκανε ευτυχισμένη. Ενώ είχα επιτυχία, δεν αισθανόμουν καλά στο «κοστούμι» που φορούσα. Για μένα έχει σημασία να κάνεις πράγματα που σε πάνε παρακάτω και ως καλλιτέχνη και ως άνθρωπο. Έχω κάνει δουλειές που δεν μου άρεσαν - και αυτό φαινόταν γιατί δεν μπορούσα να λειτουργήσω. Έτσι, αποφάσισα να τελειώσω με όσα δεν μου άρεσαν.»
- Έχεις δηλώσει ότι δεν σου άρεσε όταν τραγουδούσες σε νυχτερινά μαγαζιά.
«Αν δεν είχα ασχοληθεί με το τραγούδι, δεν θα πήγαινα ποτέ στα μπουζούκια - όχι γιατί τα σνομπάρω, αλλά επειδή δεν αποτελούν προτεραιότητά μου. Σε έναν χώρο πρέπει να τακιμιάσεις με τους άλλους. Εγώ δεν μπόρεσα. Την πρώτη φορά που δούλεψα σε νυχτερινό κέντρο είχα «καεί». Με τα λουλούδια, τα σχόλια, τις συμπεριφορές... Δεν το πίστευα. Έλεγα «τι κάνω εγώ εδώ πέρα;».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.