Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Παντελής Παντελίδης: «Δεν με άλλαξε καθόλου ως άνθρωπο η δημοσιότητα»

Ο Παντελής Παντελίδης έγινε γνωστός μέσα σε μια νύχτα και σε συνέντευξή του εξομολογήθηκε πόσο έχει αλλάξει η ζωή του.
«Είναι τιμή μου που με ακούει τόσος κόσμος και είμαι τρεις φορές χαρούμενος που τα τραγούδια είναι βγαλμένα μέσα από την ψυχή μου. Δεν με άλλαξε καθόλου ως άνθρωπο και νομίζω αυτό είναι εμφανές. Παρόλα αυτά με έκανε να νιώθω μεγαλύτερη ευθύνη στις πλάτες μου, προσπαθώντας μέσα από τα τραγούδια μου να δουλεύει το μαγαζί που εμφανίζομαι όσες περισσότερες βραδιές γίνεται, ώστε να μπορεί και όλος αυτός ο κόσμος που εργάζεται μέσα σε ένα απίστευτο κλίμα συνεργασίας, να έχει δουλειά αυτές τις δύσκολες στιγμές για την Ελλάδα», δήλωσε στο περιοδικό «Down Town της Κύπρου»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.