Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 14 Ιουνίου 2014

Κώστας Μαρτάκης: «Δεν είμαι άνθρωπος που με χειρίζεται το χρήμα»

Ο Κώστας Μαρτάκης δεν εξαρτάται από τα χρήματα.
Ο τραγουδιστής έχει περάσει από διάφορες καταστάσεις και κατάφερε να ξεπεράσει τις όποιες δυσκολίες. «Με την οικογένεια μου έχουμε περάσει διάφορα στάδια, από πολύ καλά μέχρι πολύ άσχημα. Έχω μάθει να το εκτιμώ το χρήμα και το χειρίζομαι πλέον , για να περνάω εγώ καλά με την οικογένεια μου και τους φίλους μου. Δεν είμαι άνθρωπος που με χειρίζεται το χρήμα», δήλωσε στο hello και συνέχισε: «Αγαπάω πάρα πολύ το επάγγελμά που κάνω, που είμαι διαθέσιμος να κάνω τα πάντα γι' αυτό. Χωρίς βέβαια να σημαίνει πονηρά πράγματα. Και στα 30 μου πλέον έχω τόσο μεγάλη όρεξη να δουλέψω που νιώθω να μη με φτάνουν οι 24 ώρες. Δεν θεώρησα ποτέ ότι είμαι κάτι διαφορετικό επειδή με ξέρει παραπάνω κόσμος από την οικογένειά μου και τους φίλους μου. Δεν ξέρω εάν ευθύνεται ο χαρακτήρας μου, η οικογένειά μου ή ακόμη και οι συνεργάτες μου αλλά δεν πήραν ποτέ τα μυαλά μου αέρα».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.