Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

Φραγκούλης: «Δεν μου αρέσει να ρίχνω το επίπεδο της δουλειάς μου»

Ο Μάριος Φραγκούλης μιλάει μέσα από την δουλειά του.
Ο τενόρος είναι χαμηλών τόνων και δεν θέλει να μιλάει για την προσωπική του ζωή. «Οι θείοι μου ήταν εύποροι άνθρωποι. Με μεγάλωσαν με τέτοιο τρόπο μαθαίνοντάς μου να ονειρεύομαι έναν κόσμο ιδανικό. Μπορώ να πω ότι στάθηκα τυχερός. Με τις υποτροφίες «Μαρία Κάλλας» και «Ωνάση» κατάφερα να σπουδάσω. Γιατί λοιπόν να μην κάνω κι εγώ ότι περνά από το χέρι μου ώστε παιδιά χωρίς οικονομικό υπόβαθρο να έχουν πρόσβαση στην παιδεία;», εξήγησε στο Πρτο Θέμα και συνέχισε: «Πονάω όταν με πληγώνουν, γελάω όταν μου λένε αστεία. Είμαι άνθρωπος. Απλά έμαθα από μικρός ν' αντιμετωπίζω με σοβαρότητα τη δουλειά μου. Ήμουν άτακτος ως παιδί, ο κλόουν της παρέας, όμως γνώριζα πολύ καλά τι σημαίνει αυστηρότητα από τους δασκάλους μου. Δεν μου αρέσει να ρίχνω το επίπεδο της δουλειάς μου προβάλλοντας τις προσωπικές μου στιγμές».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.