Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Μετάνιωσε που δεν έχει κάνει παιδί η Κατερίνα Στανίση;

Κατερίνα Στανίση: «Έχω ζήσει πάθος, έχω αρρωστήσει για άντρα, έχω κλάψει πολύ, μέχρι απελπισίας»
«Καθόλου. Οταν ήμουν νεότερη το ήθελα. Μετά πέρασαν τα χρόνια και πλέον νιώθω καλυμμένη με τα ανίψια μου. Δεν έχω παράπονο» τόνισε στο Πρώτο Θέμα
- Γιατί δεν παντρεύτηκες ξανά;
«Δεν έτυχε, αν και είχα πολλές προτάσεις γάμου. Είχα μάθει να ζω ελεύθερο πουλί. Από την άλλη, ήταν πολύ δύσκολο να βρω έναν άνθρωπο να με καταλαβαίνει, να μην μου κάνει τον μάνατζερ, να μη ζηλεύει και να θέλει την Κατερίνα και όχι τη Στανίση. Η αγάπη από τον κόσμο δεν τους ερχόταν καλά. Άμα ο άλλος νιώθει «κοντός» δίπλα σου, τι να τον κάνεις;»
- Έχεις ζήσει τον απόλυτο έρωτα;
«Έχω ζήσει πάθος, έχω αρρωστήσει για άντρα, έχω κλάψει πολύ, μέχρι απελπισίας. Αυτά που πήρα είναι πολύ λίγα σε σχέση με αυτά που έχω δώσει, όμως χαίρομαι γιατί είχα και τα έδωσα.»
-Εδώ και καιρό είσαι χωρίς σύντροφο. Το κεφάλαιο «άντρας» έχει κλείσει για σένα;
«Όταν μια γυναίκα έχει κάνει αρκετές σχέσεις και δεν στεριώνει κάπου, είναι γιατί δεν βρήκε αυτό που έψαχνε. Άλλοι ερχόντουσαν για τη Στανίση, άλλοι με έβλεπαν ως τρόπαιο για να κάνουν το κομμάτι τους. Δύο άντρες με αγάπησαν στη ζωή μου, αλλά αυτά έχει η δουλειά μου. Τα τρία τελευταία χρόνια το θέμα «άντρας» δεν με απασχολεί.»





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.