Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

Ραλλία Χρηστίδου: «Δεν χρησιμοποιώ τα προσωπικά μου για να διαφημίζω τη δουλειά μου»

Η Ραλλία Χρηστίδου, που δεν μιλά ποτέ για τα προσωπικά της, αποκαλύπτει αν έχει σκεφτεί ποτέ να τα παρατήσει!
«Ναι, φυσικά. Όμως σκέφτηκα ότι είναι κρίμα να αφήσω ανεκμετάλλευτο το ταλέντο που μου έχει χαρίσει ο Θεός. Εξάλλου, το τραγούδι για μένα είναι τρόπος έκφρασης και όταν δεν μου δίνεται η δυνατότητα να το κάνω αυτό, αισθάνομαι ζωντανή-νεκρή» είπε χαρακτηριστικά στην Άποψη.
Καισυμπλήρωσε:: «Τα τελευταία χρόνια πολλοί νόμιζαν ότι το να κερδίσεις αναγνωρισιμότητα σου εξασφάλιζε καριέρα, πορεία και οικονομική άνεση, όμως το να θέλεις να ασχοληθείς με το τραγούδι για να γίνεις γνωστός, είναι σφάλμα. Όταν πήγα εγώ στο reality, είχαμε το "ελαφρυντικό" ότι δεν γνωρίζαμε πού πηγαίναμε, ούτε τι θα συμβεί βγαίνοντας. Το χειρότερο ήταν όταν έβγαινες που σε αντιμετώπιζαν σαν να ήσουν κάτι, αλλά δυστυχώς ήσουν ένα τίποτα. Είναι πάρα πολύ δύσκολο να απεμπλακείς από την τηλεοπτική σου ταμπέλα και την τηλεοπτική σου ιδιότητα. Έχουν περάσει δέκα χρόνια και ακόμα αγωνίζομαι και θα αγωνίζομαι εφ' όρου ζωής για το ότι το έκανα γιατί το αγαπάω και όχι για να με ρωτούν "τι επαγγέλλεστε, κυρία μου; Celebrity"».
Και δεν δίστασε να πει: «Επέλεξα να μη χρησιμοποιήσω τα προσωπικά μου για να διαφημίζω τη δουλειά μου και το έκανα από την αρχή, παρ' ότι ήταν κόντρα στο ότι βγήκα από ένα reality και ενόχλησε αρκετά».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.