Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 7 Ιουνίου 2014

Διονύσης Σχοινάς: «Αυτή την περίοδο είμαι απόλυτα ευτυχισμένος»

Ο Διονύσης Σχοινάς διανύει μια πολύ καλή περίοδο τόσο σε προσωπικό όσο και επαγγελματικό επίπεδο.
Ο τραγουδιστής είναι ευτυχισμένος και δεν το κρύβει. «Αυτήν την περίοδο είμαι απόλυτα ευτυχισμένος», δήλωσε στο entertv και συνέχισε για το νέο του τραγούδι με τίτλο «Ομορφαίνεις την ζωή μου». «Είμαι ενθουσιασμένος και το ίδιο ξέρω πως νοιώθει και ο Φοίβος. Ήρθε η στιγμή μετά από τόσα χρόνια να ξαναβρεθούμε και να κάνουμε μαζί "θαύματα" τραγούδια όπως παλιά». Πού αφιερώνει το τραγούδι; Πρώτα απ' όλα στο γιο μου!!! Μετά στη γυναίκα μου κι έπειτα σε όλους αυτούς που νοιώθουν να θέλουν να φωνάξουν δυνατά στον άνθρωπο που γουστάρουν "ομορφαίνεις τη ζωή μου"».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.