Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

Λούκας Γιώρκας: «Έχω υπάρξει επιπόλαιος και το έχω πληρώσει»

Το σκιαγράφημα του χαρακτήρα του έκανε σε τηλεοπτική του συνέντευξη ο Λούκας Γιώρκας.
Μιλώντας για τον εαυτό του, ο τραγουδιστής παραδέχτηκε ότι έχει... πολλά πρόσωπα, είπε όμως πως εκείνο το χαρακτηριστικό του χαρακτήρα που δεν του αρέσει καθόλου είναι η επιπολαιότητα. « Οι φίλοι θα πουν για μένα ότι έχω πολλά πρόσωπα. Νομίζω ότι είμαι αυτό που πρέπει να είμαι κάθε στιγμή» είπε και συνέχισε στο joy: «Κάποιες φορές είμαι πολύ ήρεμος, άλλες φορές είμαι εκτός ορίων, και αντιδρώ ακραία. Αλλά αυτό που δεν θέλω είναι να είμαι επιπόλαιος. Έχω υπάρξει επιπόλαιος και το έχω πληρώσει».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.