Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

Μάριος Φραγκούλης: «Μάλλον είμαι ένας αιώνιος φοιτητής της ζωής»

O Μάριος Φραγκούλης δεν ήθελε να γίνει ένας ακόμη καλός τενόρος, αλλά να μάθει από τους καλύτερους το μυστικό της επιτυχίας.
Θυμάται ακόμα τα λόγια των δασκάλων του, τις πιο σοφές συμβουλές που άκουσε στη ζωή του. Ο πιο σημαντικός δάσκαλός του, ο διάσημος τενόρος που τραγούδησε μαζί με την Κάλλας την «Τραβιάτα» στο Εθνικό Θέατρο της Λισσαβόνας, ο Αλφρέντο Κράους, του είπε απλά «less is more». «Έτσι έμαθα να μην είμαι πολύ φλύαρος, αυτό που λέμε φαφλατάς. Νεαρός και φιλόδοξος, πλησίασα τον Πλάθιντο Ντομίνγκο και τον ρώτησα ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας, μια που τότε ήθελα να αναγνωριστώ. Ξέρετε τι μου απάντησε; Δουλειά, δουλειά, δουλειά». Τη δεύτερη δεκαετία ταξίδεψε σε όλα τα μήκη και πλάτη της Γης τραγουδώντας και μαζεύοντας εμπειρίες. Αν τον αποκαλέσεις κοσμοπολίτη θα σου πει ότι υπάρχουν πολλά μέρη που δεν έχει παίξει - ακόμη. «Σήμερα είμαι πιο ώριμος αλλά παραμένω μαθητής. Μάλλον είμαι ένας αιώνιος φοιτητής της ζωής» τόνισε στο Πρώτο Θέμα.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.