Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

Κώστας Μαρτάκης: «Προσέχω την διατροφή μου, κάνω την γυμναστική μου»

Ο Κώστας Μαρτάκης προσέχει την εξωτερική του εμφάνιση και το σώμα του.
Ο τραγουδιστής έχει μαυρίσει αρκετά και αποκάλυψε το πώς. «Μαύρισα τόσο πολύ επειδή παράλληλα με τα μπάνια στη θάλασσα παίζω και beach volley. Δεν είμαι άλλωστε από τους ανθρώπους που έχουν την υπομονή να κάθονται με τις ώρες σε μια ξαπλώστρα κάτω από τον ήλιο», εξήγησε στο hello και συνέχισε: «Δεν είμαι συνέχεια μπροστά από έναν καθρέφτη ούτε από τους ανθρώπους που βάζουν κρέμες και κάνουν συνέχεια spa. Με ενδιαφέρει όταν βγω έξω για να πάω κάπου να είμαι προσεγμένος. Επίσης προσέχω τη διατροφή μου και κάνω τη γυμναστική μου».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.