Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014

Άννα Βίσση: Η πρώτη επαφή με το κοινό και η «γεύση» των 40 ετών καριέρας

Για την γεύση των 40 ετών, την πρώτη φορά που ανέβηκε στην σκηνή αλλά και πότε συνειδητοποίησε πως θα κάνει μεγάλη καριέρα,μίλησε η Άννα Βίσση.
Τι γεύση σού έχουν αφήσει τα 40 χρόνια καριέρας; «∆εν είναι µόνο η γεύση, συµµετέχουν όλες οι αισθήσεις, µια και τα χρόνια είναι τόσα πολλά. Είδα πολλά, άκουσα τα ανήκουστα, ένιωσα ωραία και άσχηµα, µύρισα οξυγόνο και διοξείδιο, γεύτηκα και γλυκά και πικρά. Στο πηλίκο; Μια όµορφη ζωή που συνεχίζει να µου διδάσκει πράγµατα»
- Θυµάσαι την πρώτη φορά που ανέβηκες στη σκηνή για να τραγουδήσεις επαγγελµατικά; «Ναι, ήµουν 5 χρόνων. Από τότε ήξερα πως αυτό θα ήταν το επάγγελµά µου και όλη µου η ζωή»
- Πότε συνειδητοποίησες ότι θα κάνεις µεγάλη καριέρα; «Ποτέ στ' αλήθεια. Απλώς ήξερα ότι έκανα κάτι που µου άρεσε πολύ και πως αυτό θα µε πήγαινε ένα βήµα µπροστά. Ωραίο συναίσθηµα το να σε δικαιώνει η πίστη στον εαυτό σου»
- Για ποια πράγµατα και πρόσωπα µέσα σε όλη αυτή τη διαδροµή µετανιώνεις; «Για πολλά και για τίποτα. Πολλά µε στενοχωρούν και µακάρι να µπορούσα να τα αλλάξω, αλλά δεν µετανιώνω για τίποτα γιατί πιστεύω πως από τα λάθη του µαθαίνει κανείς και εντέλει εξελίσσεται», λέει στο Πρώτο Θέμα



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.