Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

Νίκος Οικονομόπουλος: «Η επιτυχία δεν χορταίνεται»

Η δουλειά είναι η προτεραιότητά του, αγχώνεται συνεχώς να βρει ωραία τραγούδια και νιώθω πως δεν απολαμβάνει αυτό που έχει καταφέρει, το οποίο μεταφράζεται σε πλατινένιους δίσκους και σημαντικές συνεργασίες.
«Έτσι ακριβώς είναι. Ειδικά όταν πρωτοξεκίνησα, δεν προλάβαινα να χαρώ με αυτό που συνέβαινε, ενώ τώρα είμαι πιο συνειδητοποιημένος. Όσο καλά και να πηγαίνουν τα πράγματα, θέλεις κι άλλο», λέει ο Νίκος Οικονομόπουλος στο περιοδικό People και καταλήγει: «Η επιτυχία δεν χορταίνεται, άσχετα που εγώ την επιτυχία μου δεν την έχω καταλάβει. Δεν αισθάνομαι ότι έχω κάνει κάτι, αλλά, κοιτώντας κάποιες στιγμές πίσω, λέω "κοίτα πόσα τραγούδια έχω πει!". Δεν το έχω απολαύσει και, αντί να είμαι περισσότερο χαρούμενος, με το που κάνω το δίσκο, σκέφτομαι κατευθείαν την επόμενη δουλειά» σχολιάζει. Μέχρι τώρα έχει κάνει όλα όσα ονειρευόταν; «Έχω κάνει αρκετά πράγματα όσον αφορά τα επαγγελματικά μου. Το όνειρό μου να γίνω τραγουδιστής και να έχω δική μου δισκογραφία πραγματοποιήθηκε. Ως ένα σημείο, έχω πετύχει περισσότερα πράγματα απ' όσα ονειρευόμουν. Δεν θέλω να είμαι άπληστος, αισθάνομαι ευλογημένος άνθρωπος» απαντάει.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.