Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

Έλενα Παπαρίζου: «Πήγα σε ψυχολόγο στη Σουηδία»

 «Πήγα σε ψυχολόγο στη Σουηδία, το 2011, εντατικά για τέσσερις μήνες»
Η Έλενα Παπαρίζου δεν φοβήθηκε ποτέ να αναφερθεί στην απώλεια αγαπημένων προσώπων.
«Κανείς δεν σκέφτεται τις απώλειες, γιατί θεωρούμε ότι τα πάντα είναι δεδομένα στη ζωή μας. Κι όμως, δεν είναι. Πρέπει να αγωνιζόμαστε κάθε μέρα για να χτίζουμε καλύτερη επικοινωνία με τους άλλους. Να ζούμε γεμάτα, να δίνουμε και όχι μόνο να ζητάμε. Είχα μπλοκάρει πολύ άσχημα. Τα τρία χρόνια μετά την απώλεια του πατέρα μου ήταν σαν να μην υπήρξαν ποτέ στη ζωή μου. Δεν μπορείς, όμως, να το βάλεις κάτω. Δεν μπορείς να πας κόντρα στη ζωή, αλλά παράλληλα με αυτήν. Πήγα σε ψυχολόγο στη Σουηδία, το 2011, εντατικά για τέσσερις μήνες. Ήταν το καλύτερο δώρο στον εαυτό μου. Μέσω της ψυχανάλυσης, διαπίστωσα ότι υποτιμούσα τον εαυτό μου. Έφυγαν οι μεγάλοι μου εκνευρισμοί και η οργή μου. "Μαύριζα", δεν έβλεπα τίποτε από το θυμό. Δεν έχω πια νεύρα και είπα στον εαυτό μου ότι δεν θέλω αρνητική ενέργεια γύρω μου, αλλά ανθρώπους που είναι πνευματικά μπροστά» εξομολογείται στο περιοδικό People.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.