Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014

Ματιάμπα για Στρατή:

 «Μου τη σπάει υπερβολικά ότι είναι ξερόλας και δεν παραδέχεται το λάθος του»
Ποια είναι τα πλεονεκτήµατα του να δουλεύει ο Ησαΐας Ματιάμπα µε τον Μύρωνα και ποια στοιχεία του χαρακτήρα του δεν µπορεί να συνηθίσει;
«Ο Μύρωνας είναι συνεπής µε τη δουλειά του, εγώ δεν το 'χω αυτό. Είµαι χαλαρός άνθρωπος, δεν έχω την αίσθηση του χρόνου. Μου αρέσει η µεταξύ µας επικοινωνία, µε βοηθά στη σκηνή. Μου τη σπάει υπερβολικά ότι είναι ξερόλας και δεν παραδέχεται το λάθος του - ακόµη κι αν αποδειχτεί ότι κάνει λάθος, θα επιµένει ότι είναι εκείνος ο σωστός. Αν ρωτήσεις όµως και τα υπόλοιπα παιδιά, όλοι θα σου πουν ότι δεν τους αφήνω να χαλαρώσουν στα ταξίδια. Είµαι µονίµως σε υπερένταση», λέει στο Πρώτο Θέμα. Ποια είναι η πιο περίεργη στιγµή που θυµάται από καλοκαιρινή περιοδεία; «Σε ένα µακρινό ταξίδι µείναµε από βενζίνη στη µέση του πουθενά, η θερµοκρασία ήταν τουλάχιστον 35 βαθµοί Κελσίου και κάποιος αναγκάστηκε να περπατήσει ως το πλησιέστερο βενζινάδικο για να φέρει βοήθεια. Ποδαράτο. Επίσης, έχουµε τελειώσει 5 η ώρα το πρωί ένα live και µπαίνουµε στο βαν να φύγουµε και παθαίνουµε λάστιχο. Περιµέναµε την οδική βοήθεια ετοιµόρροποι».




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.