Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

Σταμάτης Γονίδης: «Εγώ δεν ήμουν ποτέ στο σύστημα»

Συνέντευξη σε ραδιοφωνικό σταθμό παραχώρησε ο Σταμάτης Γονίδης και εκεί μίλησε για όλα.
«Εδώ και 30 χρόνια έχω γράψει πάνω από 1.100 τραγούδια. Έδωσα και πολλά σε καλλιτέχνες. Άλλοι έκαναν επιτυχία και άλλοι όχι. Με συγκινεί ιδιαίτερα όταν ένα δικό μου τραγούδι γίνεται επιτυχία. Είναι δικό μου παιδί» τόνισε στον Δρόμος Fm.
«Όποιος με γνωρίσει στο χώρο μου και στη παρέα, ξεχνάει πως είμαι τραγουδιστής. Θέλω οι φίλοι μου να με αγαπάνε για τον χαρακτήρα μου, την ταπεινότητα και την αμεσότητά μου. Το ταλέντο σε κάνει γνωστό, αλλά ο χαρακτήρας είναι αυτός που σε εδραιώνει. Αν τα πήγαινα καλά με τις δημόσιες σχέσεις και τα media, πολλά τραγούδια που έχω πει θα ήταν βραβευμένα. Όμως εγώ δεν ήμουν ποτέ στο σύστημα. Ο,τι κάνω το κάνω για το κέφι μου» διευκρίνισ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.