Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014

Έλενα Παπαρίζου: «Δεν βάζω ταμπέλες στους φίλους μου»

Δεν βάζει ταμπέλες στους ανθρώπους. Αγαπάει τον καθένα ξεχωριστά για αυτό που είναι, αδιαφορώντας για τις σεξουαλικές του προτιμήσεις.
«Δεν βάζω ταμπέλες στους φίλους μου. Δεν μου αρέσει ο ρατσισμός. Εξάλλου, η διαφορετικότητα δηλώνει και τη μοναδικότητά μας. Συνήθως έχουμε αρνητική άποψη όταν φοβόμαστε κι αυτό συμβαίνει όταν δεν γνωρίζουμε. Για όλη μου τη στάση ευθύνεται η μητέρα μου. Ακόμη κι αν κάτι μου φαινόταν παράξενο ή περίεργο όταν ήμουν πιτσιρίκα, εκείνη μου έλεγε ότι δεν πρέπει να μιλάω κρίνοντας, αλλά να σκέφτομαι όπως σκέφτεται ο άνθρωπος που είχα απέναντί μου», λέει στο περιοδικό People η 'Ελενα Παπαρίζου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.