Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

Χαριτοδιπλωμένος: Τι απαντά για την φήμη που τον ήθελε να κάνει χρήση κοκαΐνης;


Πέρασε ο Κώστας Χαριτοδιπλωμένος τη φάση του «sex, drugs and rock'n'roll» τη δεκαετία του '80;
«Εγώ κρατώ μόνο το Κώστας Χαριτοδιπλωμένος. Ούτε drugs χρειάστηκα ποτέ μου. Ασχέτως αν λένε ότι όλοι οι καλλιτέχνες είναι μέσα στα ναρκωτικά» τόνισε στο ΕΓΩ.
-Δεν έχετε δηλαδή δοκιμάσει ναρκωτικά ποτέ;
« Μία φορά σε κάποια παρέα δοκίμασα χασίς και αισθάνθηκα αηδία.»
-Κυκλοφορούσε επίσης η φήμη πως κάνατε χρήση κοκαΐνης...
«Ποτέ. Γι' αυτό και πάντα προκαλούσα τους δημοσιογράφους. Τους έλεγα «Μη γράφετε αηδίες. Πάρτε, αν θέλετε, τρίχες από τα μαλλιά μου και κάντε τεστ ανίχνευσης ουσιών» .Έτσι έγινα πολύ φίλος με τον Νίκο Κακαουνάκη. Είχε γράφει κάποια πράγματα η εφημερίδα του και πήγα στο γραφείο, κάθισα απέναντι του και του είπα «Γυναικάς είμαι, ροκάς είμαι. Ναρκομανής δεν υπήρξα ποτέ» .Έτσι γνωριστήκαμε. Πηγαίναμε συχνά στην Καισαριανή, παίζαμε κι-θάρες και τραγουδούσαμε στις ταβέρνες. Κατάλαβε ο άνθρωπος ότι δεν έχω καμία σχέση με αυτά. Μου είπε μάλιστα «Είσαι πολύ παρεξηγημένος». Εκτίμησε ότι πήγα, τον βρήκα και του μίλησα αντρίκια.»
- Τι λείπει σήμερα από τη ζωή σας;
«Δόξα τω Θεώ, δεν μου λείπει τίποτα. Έχω μία σύντροφο με την οποία είμαστε μαζί τεσσεράμισι χρόνια. Έχω τη χαρά να βλέπω τα παιδιά μου να ολοκληρώνουν τις σπουδές τους.»
- Δεν επιθυμείτε να παντρευτείτε;
«Ο γάμος είναι απλώς μια υπογραφή στα χαρτιά. Ο μόνος λόγος να τον κάνεις είναι τα παιδιά.»
- Θα θέλατε ένα παιδί ακόμα;
«Αν οι εποχές ήταν καλύτερες, θα το σκεφτόμουν θετικά. Τα παιδιά είναι ευλογία.»





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.