Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 5 Ιουλίου 2014

Κώστας Χαριτοδιπλωμένος: «Ήμουν καθαρά χομπίστας. Δεν είχα απωθημένο να εμφανιστώ ξανά και να γίνω παντοκράτορας»

Ο Κώστας Χαριτοδιπλωμένος είχε κερδίσει πάρα πολλά χρήματα στο χρηματιστήριο τα οποία όμως στη συνέχεια έχασε. Ήταν αλήθεια;
«Καμία σχέση. Δεν έχω παίξει στο χρηματιστήριο ούτε ένα ευρώ. Με ό,τι χρήματα έβγαλα από τη δουλειά μου αγόρασα δύο σπίτια για τα παιδιά μου, ενώ με βοήθησε και ο πατέρας μου να επενδύσω σε κάποια επιπλέον ακίνητα. Δεν ξόδευα χρήματα. Δεν είχα κακές συνήθειες, όπως το καζίνο και τα τυχερά παιχνίδια. Γι' αυτό όταν αποστασιοποιήθηκα, κατάφερα να μεγαλώσω τα παιδιά μου με αξιοπρέπεια χωρίς πρόβλημα. Όλοι τότε έλεγαν ότι έπαιζα στο χρηματιστήριο. Το μόνο πράγμα με το οποίο ασχολήθηκα ήταν ένα ομόλογο της Εθνικής Τράπεζας. Έβαζες κάποια χρήματα και έπειτα από χρόνια είχες μία απόδοση. Καμία σχέση με μετοχές, χρηματιστήρια, αγοραπωλησίες και τεράστια κέρδη» τόνισε στο ΕΓΩ.
-Πόσο εύκολο όμως ήταν να μη δουλεύετε τόσα χρόνια;
«Εισέπραττα κάποια χρήματα από ενοίκια σπιτιών που είχα αγοράσει και από την Ελληνική Εταιρεία Προστασίας της Πνευματικής Ιδιοκτησίας, η οποία μου απέφερε μεγάλα κέρδη γιατί τα τραγούδια μου παίζονταν παντού. Δεν ζούσα σε παλάτια ούτε πήρα θαλαμηγό αξίας ενός εκατομμυρίου. Ένα φουσκωτό έχω που κοστίζει πενήντα χιλιάδες ευρώ. Δεν έκανα ποτέ μεγάλη ζωή. «
-Δεν είχατε τη ματαιοδοξία να επιστρέψετε;
« Έκανα πράγματα παρασκηνιακά. Έχω ένα στούντιο στο σπίτι και γράφω. Έδωσα τραγούδια χωρίς να φαίνομαι, επίσης ασχολήθηκα με τον τομέα των διαφημιστικών τα οποία είχαν χρήματα. Ήταν καλές εποχές. Μετά το 2008 που οξύνθηκε η κρίση, δυσκόλεψαν τα πράγματα. Είχα γευτεί την επιτυχία και την αναγνώριση. Εξάλλου δεν ασχολήθηκα με τη μουσική για να δοξαστώ, αλλά να τη δοξάσω. Όταν είδα ότι μπήκαν στην αγορά άτομα που ήθελαν τιμηθούν μέσα από τη μουσική και όχι να την τιμήσουν, είπα «Άσ' το τώρα». Εγώ ήμουν καθαρά χομπίστας. Δεν είχα λοιπόν κανένα απωθημένο να εμφανιστώ ξανά και να γίνω παντοκράτορας. Το βίωσα και το εξαργύρωσα κιόλας. Εβγαλα χρήματα γιατί ήταν καλές οι εποχές.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.