Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

Πανταζής: «Το κασελάκι που δούλευα ως λούστρος το έχω στο γραφείο μου για να θυμάμαι από πού ξεκίνησα»

Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτηκε ο Λευτέρης Πανταζής όταν έχασε τη φωνή του;
«Αν δεν δουλέψω και δεν φροντίσω τον εαυτό μου, πώς θα ζήσουν οι άνθρωποί μου; ∆εν σκέφτηκα ούτε στιγμή τον εαυτό μου. Μου είπαν ότι θα μιλήσω μετά από τέσσερις μήνες και ότι θα τραγουδήσω μετά από έναν χρόνο. Μίλησα την έκτη μέρα και η πρώτη λέξη που είπα ήταν «τη σκαπουλάραμε». Και πολύ σύντομα τραγούδησα» τόνισε στο Πρώτο Θέμα.
- Πώς είσαι τώρα οικονομικά;
«Εδώ τσακίστηκαν και χάθηκαν βουνά, επιχειρηματίες, βιομήχανοι, εφοπλιστές. Εγώ είμαι ένα τίποτα μπροστά τους. Και λούστρος να γίνω, μη με φοβάσαι. Θα επιβιώσω γιατί από εκεί ξεκίνησα. Το κασελάκι που δούλευα ως λούστρος το έχω στο γραφείο μου για να θυμάμαι από πού ξεκίνησα. Ευτυχώς καλά είμαι».





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.