Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

Μαρινέλλα: «Δεν θα πω ποτέ ότι βαρέθηκα ή κουράστηκα»

Αστείρευτη, ακούραστη και πάντα έτοιμη για να γεμίσει έναν χώρο ή τους θαυμαστές της με μουσική και μελωδίες είναι η Μαρινέλλα η οποία ξέρει ακριβώς τι είναι αυτό που την κρατά τόσες δεκαετίες στο προσκήνιο.
«Δεν φαντάστηκα ποτέ τον εαυτό μου εκτός σκηνής και εκτός πάλκου» εξηγεί η ίδια στη real και συνεχίζει: «Δεν μπορώ να το φανταστώ. Άλλος μπορεί να πει βαρέθηκα, κουράστηκα. Εγώ δεν μπορώ να πω καμιά από αυτές τις λέξεις. Ούτε κουράστηκα, ούτε βαρέθηκα, ούτε μου 'φυγε η διάθεση, ούτε η ενέργεια. Είμαι πάντα ζωντανή, οπότε δεν μπορώ να σκεφτώ "πότε", "πάντα", "όσο", "δεν ξέρω"... Και νομίζω ότι έχω πολύ δρόμο μπροστά μου. Έτσι δεν είναι, Κώστα; (στρέφεται γελώντας στον συνεργάτη της...). Είναι πολύ ωραίο αυτό που περνάμε. Η μουσική μας κρατάει, τα τραγούδια είναι αυτά που μας κρατούν».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.