Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Δήμος Αναστασιάδης: «Το Dream show δεν με ωφέλησε, ίσα-ίσα… »

Ο Δήμος Αναστασιάδης μιλώντας σε πρόσφατη συνέντευξη του για λάθη που έχει κάνει αναφέρθηκε στην συμμετοχή του στο Dream Show.
«Διάφορα λάθη, αναπόφευκτα μάλλον για έναν πρωτοεμφανιζόμενο. Εκτέθηκα σε κάποια Μέσα, μπήκα σε ένα show που δεν θεωρώ ότι με ωφέλησε κάπου, ίσα-ίσα... Δοκίμασα πράγματα που αποδείχτηκαν «μούφα» και, στην πορεία, σε εκπομπές που δεν μου άρεσε η εμφάνισή μου. Δεν πειράζει, μου αρέσει να δοκιμάζω, για να καταλαβαίνω και να έχω άποψη. Μου αρέσει να παίζω με τη φωτιά», λέει στο Down Town Κύπρου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.