Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Βαγγέλης Γερμανός: «Ξέρω πια ότι κάθε φορά που εμφανίζομαι στην τηλεόραση. . .

«Ξέρω πια ότι κάθε φορά που εμφανίζομαι στην τηλεόραση. . . χτυπάνε και τα τηλέφωνα»
Για την συμμετοχή του στην κριτική επιτροπή του «Music School», την αποχή του από την τηλεόραση αλλά και τι ήταν αυτόι που τον έκανε να επιστρέψει, μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Βαγγέλης Γερμανός.
Πώς προέκυψε η συνεργασία με το Mega;
«Έγινε η πρόταση και ζήτησα διευκρινίσει. Και τότε μου έδειξαν το αντίστοιχο project του εξωτερικού και μου άρεσε πάρα πολύ. Κατάλαβα ότι σε αυτό το προγράμμα υπερισχύει η αύρα των παιδιών!»
Η απουσία από την ΤV ήταν ηθελημένη ή επειδή δεν χτυπούσε το τηλέφωνο;
«Σαν επαγγελματίας -με την καλή έννοια της λέξης- είμαι μουσικός, δηλαδή γράφω μουσική, στίχους και τραγουδάω τα τραγούδια μου. Από εκεί και πέρα, έχω χρόνο και για την υποκριτική, για να ικανοποιώ που και πού τη ματαιοδοξία μου! Αλλά δεν μπλέχτηκα ποτέ βαθιά μέσα σε αυτό τον κόσμο»
Δεν πήγατε ποτέ σε σχολή υποκριτικής;
«Όχι, αλλά επειδή έχω δει πάρα πολύ σινεμά, έχω διαβάσει και έζησα και καμιά δεκαριά χρόνια με ηθοποιό έχω πολύ βαθιά άποψη για το θέμα. Άλλο τώρα αν μου πεις «έλα να κάνεις έναν Βέλγο ανθρακωρύχο! Δύσκολους ρόλους, για παράδειγμα, δεν μπορώ να κάνω. Γι' αυτό έχω υποδυθεί ή τον εραστή ή τον ληστή!»
Γιατί δεν εμφανίζεστε τόσο συχνά;
«Εγώ γράφω, αλλά ξέρεις πώς είναι η αγορά! Πριν από δύο χρόνια είχα κάνει έναν δίσκο, τον έδωσα σε μια ανεξάρτητη εταιρεία, αλλά αυτός που την είχε δεν μπορούσε να κάνει και πολλά πράγματα, και έτσι έμεινε στην αφάνεια. Τώρα που κάνω το «Music School», πήρε κι αυτός μπρος»
Αυτό το τελευταίο έπαιξε ρόλο στο να πείτε το «ναι»;
«Μπορεί να ήταν κι αυτό. Άλλωστε, ξέρω πια ότι κάθε φορά που εμφανίζομαι στην τηλεόραση. . . χτυπάνε και τα τηλέφωνα!», λέει στο περιοδικό You.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.