Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Δήμος Αναστασιάδης: «Δεν μπορώ να έχω δίπλα μου καμουφλαρισμένους ανθρώπους»

Για όλα όσα τον κερδίζουν σε μια γυναίκα, μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Δήμος Αναστασιάδης.
«Ο αυθορμητισμός της, γιατί έτσι είμαι κι εγώ και δεν μπορώ να έχω δίπλα μου καμουφλαρισμένους ανθρώπους», λέει στο περιοδικό Hello ενώ απαντά στο γιατί οι ανθρώπινες σχέσεις έχουν γίνει τόσο δύσκολες στις μέρες μας. «Εξαρτάται από το τι θεμέλια έχεις ρίξει και που στηρίζεις τη σχέση σου. Για παράδειγμα, αν μια σχέση στηρίζεται στα οικονομικά, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα καταρρεύσει. Αν, πάλι, στηρίζεται σε έννοιες όπως η αγάπη, η εκτίμηση, ο σεβασμός, τότε έχει περισσότερες πιθανότητες να αντέξει στο χρόνο και να έχει μέλλον», καταλήγει.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.