Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Κωνσταντίνος Αργυρός: «Στο ξεκίνημα της καριέρας μου βρήκα πόρτες κλειστές»

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός μπορεί τα τελευταία χρόνια να ηγείται σχημάτων στο Posidonio, αλλά το ξεκίνημα της καριέρας του δεν ήταν καθόλου εύκολο.
«Σίγουρα ο παράγοντας τύχη παίζει ρόλο, δεν φτάνει όμως μόνο αυτή. Χρειάζονται δουλειά και καθημερινό τρέξιμο, χωρίς να εφησυχάζει ποτέ. Δεν βλέπω τον εαυτό μου ως ηγέτη και ότι σκίζω! Αισθάνομαι ότι έχω περισσότερο χρόνο στη διάθεση μου για να τραγουδάω και να μπορώ να δείξω στον κόσμο τη δουλειά μου. Μπορεί εγώ να είμαι μπροστά, όπως λέτε, αλλά υπάρχει μια ομάδα από αξιόλογους συναδέλφους που ο καθένας προσθέτει το δικό του κομμάτι στο παζλ της εκάστοτε επιτυχίας», εξήγησε στο You και συνέχισε: «Δεν πετάω στα σύννεφα, έχω δίπλα μου τους κατάλληλους ανθρώπους έτσι ώστε, αν ποτέ συνέβαινε κάτι τέτοιο, θα μου χτυπούσαν το καμπανάκι!». Τέλος, ο Κωνσταντίνος Αργυρός αποκάλυψε: «Στο ξεκίνημα μου βρήκα αρκετές πόρτες κλειστές, οπότε θέλοντας και μη βάζεις τον εαυτό σου σε διάφορες ανασφαλείς σκέψεις, στην πορεία όμως αυτές οι σκέψεις μου βγήκαν σε καλό γιατί με πείσμωσαν και με έκαναν πιο δυνατό, ώστε να δουλέψω πιο σκληρά για να αποδείξω ότι αξίζω»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.