Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Αντύπας: Τα πρώρα του βήματα στο τραγούδι

Τα πρώτα του βήματα στο τραγούδι θυμάται ο Αντύπας.
«Μεγάλωσα σε μια γειτονιά που οι άνθρωποι είχαν ανοιχτή πόρτα και ανοιχτή καρδιά. Ανταλλάσαμε εκατό καλημέρες κάθε πρωί και άλλες τόσες καληνύχτες. Ο πατέρας μου, ο Πρόδρομος, καταγόταν από την Καισαρεία. Η μάνα μου, η Όλγα, κατάγεται από την Προύσα της Μικρός Ασίας και γεννήθηκε στη Δράμα. Όμορφα και αλησμόνητα χρόνια. Ο μπαμπάς μου ήταν ανεπανάληπτος. Μέσα στη στοά του Λαϊκού είχε παλαιοπωλείο, Ο καλύτερος έμπορος ήταν. Εγώ έπαιζα ποδόσφαιρο από μικρός. Στον Άρη ξεκίνησα στα τσικό. Τότε προπονητής μου ήταν ο Παπουτσόπουλος. Μετά μπήκα στους Ερασιτέχνες. Ο παππούς μου, ο Αντύπας, έπαιζε ούτι στην Τουρκία. Καλά μάλιστα. Η μητέρα μου είχε πάρα πολύ καλή φωνή. Τραγουδούσε στο σπίτι συνέχεια Γιώτα Λύδια, Καίτη Γκρέυ, Πολύ Πάνου. Ο μπαμπάς έλεγε κομμάτια του Πρόδρομου Τσαουσάκη. Στο πάρκο της Κρήτης τραγούδησα εγώ για πρώτη φορά. Γραβιάς και Κρήτης ήταν το πατρικό μου. Μετα παιδιά της γειτονιάς μαζευόμασταν στο πάρκο. Εκεί έλεγα Νταλάρα, Βοσκόπουλο, Καζαντζίδη, Αγγελόπουλο. Ε, μου έλεγαν να γίνω τραγουδιστής. Να πάω να τραγουδήσω σε κέντρο. Πήγα στην "Καλύβα.". Στον Εύοσμο. Με τον Χοντρονάκο μαζί. Εξι μέρες δουλεύαμε τότε και υπήρχε περίπτωση να μείνει ο κόσμος στο μαγαζί δώδεκα ώρες. Μέχρι και μετά το ξημέρωμα κρατούσε το γλέντι. Ακολούθησαν το "Μινουί" στην Καμάρα, το "Αριγκάτο" στην Ιωνία, η παλιά "Remvi". Δυστυχώς δεν έμεινε κανένα μαγαζί θρυλικά κέντρα. Φυσικά ξεκίνησα από τα χαμηλά. Άνοιγα το πρόγραμμα. Μια μέρα ήρθαν σε ένα μαγαζί που εμφανιζόμουν η Χαρούλα και ο Πάριος. Να κατέβεις στην Αθήνα, μου είπαν. Ο Κοσμάς ο Μενιδιάτης που είχε τη "Φαντασία" μου έκανε πρόταση. Κατέβηκα. Άσπριζε η πίστα από τις γαρδένιες που πετούσαν. Όταν έβγαινα» τόνισε στο Πρώτο Θέμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.