Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

Κωνσταντίνος Αργυρός: «Είμαι παρορμητικός και εγωιστής»

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός σε συνέντευξή του εξομολογήθηκε αν νιώθει νάρκισσος.
Πώς θα χαρακτήριζες τον εαυτό σου;
«Παρορμητικό, εγωιστή και τελειομανή!»
Ότι είσαι ωραίος έπαιξε ρόλο στην επιτυχία;
«Χρειάζεται σκληρή δουλειά ώστε να αποδείξει ότι δεν είσαι μόνο ένας όμροφος».
Έχεις κάνει θυσία για την καριέρα σου;
«Δεν θα έλεγα ότι έχω κάνει θυσίες έχω όμως κάνει σωστές επιλογές».
Εσύ έχεις πιάσει πάτο στον έρωτα;
«Ναι, όταν ερωτεύομαι δίνω τα πάντα και φτάνω στα όρια!»
Νάρκισσος είσαι;
«Δεν θα το έλεγα. Μου αρέσει να προσέχω τον εαυτό μου, αλλά σε λογικά πάντα πλαίσια».
Πηγή: YOU

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.