Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2014

Νικηφόρος: «Δεν σκέφτηκα ποτέ πονηρά ότι με κοιτάνε γιατί είμαι τραγουδιστής»

Για την σχέση του με τις γυναίκες και πόσο πιο εύκολα τον πλησιάζουν από τότε που έγινε τραγουδιστής, μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Νικηφόρος.
«Αν είναι να με πλησιάσουν για αυτό, άσ' το καλύτερα. Το θέμα είναι να βρω μια γυναίκα που να μη με πλησιάσει για αυτό. Μέχρι τώρα έχω υπάρξει τυχερός στον έρωτα, έχω συναντήσει σπουδαίες γυναίκες που όχι μόνο δεν τις ένοιαζε η δουλειά μου, αλλά ήταν και πρόβλημα. Από την άλλη το 90% των γυναικών που πλησιάζουν έναν τραγουδιστή, φαντάζονται δόξα, λεφτά και φωτογραφίες στα περιοδικά», λέει στο περιοδικό OK και καταλήγει: «Επειδή και πριν είχα ζωή και είχα κάποια πέραση στο γυναικείο φύλο, δεν σκέφτηκα ποτέ πονηρά ότι με κοιτάνε γιατί είμαι τραγουδιστής. Παλιότερα, υπήρχε ποιότητα στις γυναίκες που με πλησίαζαν. Τώρα υπάρχει ποσότητα, το οποίο δεν με αφορά. Είναι αστείο αυτό που έχει μάθει η οικογένεια στη γυναίκα, να κρέμεται από τον άντρα και εκείνος να έχει δύναμη ή δημοσιότητα».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.