Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

Βασίλης Καρράς: «Μετράω αποτυχίες»

Όλα αυτά τα χρόνια ο Βασίλης Καρράς δεν είναι από εκείνους που έχουν διαφημίσει με έμμεσο ή άμεσο τρόπο την επιτυχία τους.
«Σαν αυτοσαρκασμό δηλαδή; Δεν το έχω κάνει ποτέ. Κάθε χρόνο τώρα πια χρειάζεται και περισσότερος αγώνας. Παντού. Έχουν αλλάξει τα δεδομένα και σε πολλά επίπεδα. Όπως λέω συχνά, τα παλιά τα «μπερεκέτια» χάθηκαν» τόνισε στο ΕΓΩ.
-Νιώσατε ποτέ όλα αυτά τα χρόνια πως είστε σπουδαίος;
«Δεν το λέω, το εισπράττω όμως αυτό από όλους.»
-Έχετε πάρει πολλές φορές ρίσκο;
«Μου αρέσει το ρίσκο. Από την εποχή του «Ασ' την να λέει», αλλά και με τον Φοίβο. Μην ξεχνάτε ότι όταν εκείνος ξεκίνησε να γράφει, ήταν σαν μια μικρή... επανάσταση στη μουσική.»
-Δεν σας συμβούλευσαν κάποιοι τότε να μην το κάνετε;
«Ναι, μου είπαν να μην ξεφύγω. Αλλά με παρέσυρε και εμένα αυτό το ρεύμα και μου άρεσε κιόλας.»
-Μετράτε αποτυχίες στη δουλειά σας;
«Μα βέβαια, αλλιώς η επιτυχία δεν θα ήταν ωραία! Όταν ο στόχος επιτυγχάνεται, χαίρομαι. Όταν όμως δεν συμβαίνει αυτό, κάνω ένα βήμα πίσω και ξαναδίνω τον αγώνα για να πετύχω, νια να σταθώ όρθιος. Το να κρατηθείς στην κορυφή είναι πάρα πολύ δύσκολο.»
-Πώς αισθάνεστε όταν χάνεται ο στόχος;
«Δεν χαίρομαι. Αλλά είμαι της άποψης πως, όταν αγαπάς αυτό που κάνεις, είσαι υποχρεωμένος να το υποστηρίζεις, να στεναχωριέσαι γι' αυτό. Αν δεν το αγαπάς, πας στο σπίτι σου, αποσύρεσαι, ξεκουράζεσαι πίνοντας το καφεδάκι σου.»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.