Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

Το ξέσπασμα της Demy

H Demy μιλά για όλα όσα έχουν γραφτεί για εκείνη και δεν ισχύουν!
"Ποτέ δεν ενδιαφέρθηκα για όλα αυτά τα γύρω από το τραγούδι, που είναι η αγάπη μου, ούτε είδα τον εαυτό μου ως celebrity. Όλοι ψάχνουμε έναν άνθρωπο να περνάμε καλά και να μοιραζόμαστε τις όμορφες και τις δύσκολες στιγμές. Τι καλό θα έπαιρνε κανείς από μια ψεύτικη σελεμπριτοσχέση;", δήλωσε η Demy στο Big Fish.
Μιλώντας για τη δουλειά της είπε η 23χρονη τραγουδίστρια: "Έχω την ευκαιρία να μιλάω μέσα από τα τραγούδια και τις συνεντεύξεις μου και μέσα από αυτά να περνάω μηνύματα και να εμπνέω. Αυτό είναι μεγάλη τύχη και τιμή. Ακόμη κι ένας άνθρωπος να επηρεαστεί για εμένα είναι σημαντικό. Από το πιο μικρό θέμα, μια ερωτική απογοήτευση, μια αποτυχία, μέχρι το πιο μεγάλο".
Όλα όσα έχουν γραφτεί για εκείνη στο διαδίκτυο τόνισε: "Κάποιες φορές γινόμαστε πολύ σκληροί και ξεχνάμε να κάνουμε την αυτοκριτική μας. Ξεχνάμε όμως και το πως όταν γράφουμε κάτι στο Ίντερνετ κάποιος το διαβάζει, ότι εξακολουθούμε να έχουμε ευθύνη των γραπτών μας... Το πιο αστείο ίσως είναι κάτι προτάσεις γάμου που έχω δεχτεί"!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.