Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

Demy: «Οι συνεργασίες είναι το βασικό μου κριτήριο στις εμφανίσεις »

Τον περασμένο Ιούνιο η Demy δήλωσε ότι προσπαθεί να αποφεύγει τις πίστες και τα λαϊκά.
Ωστόσο, αυτή τη σεζόν συμμετέχει στο πρόγραμμα του «Fever», που συγκαταλέγεται στις μεγάλες πίστες της πόλης. Τι την έκανε να αναθεωρήσει την άποψη της; «Δεν αναθεώρησα την άποψη μου. Όντως οι πίστες δεν είναι η πρώτη μου επιλογή. Γι αυτό και πέρασαν δύο χρόνια από την τελευταία φορά που βρέθηκα δίπλα στην Αννα Βίσση. Και φέτος επέλεξα να το κάνω γιατί πρόκειται για τη Δέσποινα Βανδή και τον Νίκο Οικονομόπουλο, που εκτιμώ πολύ. Οι συνεργασίες είναι το βασικό μου κριτήριο στις εμφανίσεις. Επίσης, δεν αποκλείεται να συμμετάσχω και σε κάποιο μιούζικαλ φέτος - είναι όντως μεγάλη μου αγάπη ο χώρος αυτός. Και φυσικά συνεχίζω και τα μαθήματα μου στη μουσική» τόνισε στο Big Fish.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.