Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2015

Πίτσα Παπαδοπούλου: «Εάν πάψω να έχω αυτή την αγάπη, δεν θα ανέβω ξανά στην πίστα»

Τι είναι αυτό που κάνει την Πίτσα Παπαδοπούλου να έχει την όρεξη να ταξιδέψει με το αεροπλάνο γύρω στις 20 ώρες για μόλις πέντε εμφανίσεις;
Η απάντησή της εξηγεί πολλά περισσότερα, καθώς μοιάζει να διαπερνά τον φλοιό και να φτάνει στον πυρήνα τού τι σημαίνει το να είσαι τραγουδιστής για την Πίτσα Παπαδοπούλου: «Πάνω στην πίστα ξεχνιέσαι. Πάνω στην πίστα δίνεις αυτό που αγαπάς. Πάνω στην πίστα υπάρχεις. Μετά από τόσα χρόνια η πίστα σού λείπει. Η αγάπη του κόσμου. Τα σκόρπια χαμόγελα που βλέπεις παντού. Η αποδοχή με την οποία σε σκεπάζει αυτή η λατρεία. Μετά από τόσα χρόνια το έχεις ανάγκη και το αναζητάς. Κανείς δεν απαρνιέται την αγάπη. Ειλικρινά, εάν πάψω να έχω αυτή την αγάπη, δεν θα ανέβω ξανά στην πίστα. Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό. Δεν έχω απωθημένα και νιώθω καλά μέσα μου. Γιατί πήρα αγάπη και έδωσα αγάπη», λέει η ίδια στο Πρώτο Θέμα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.