Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

Χριστίνα Μαραγκόζη: «Δεν έφυγα, δεν εγκατέλειψα ποτέ τη μουσική»

Δεν είναι τόσο συχνή πια η επικοινωνία της Χριστίνας Μαραγκόζη με τον κόσμο που την αγαπά.
«Δεν έφυγα, δεν εγκατέλειψα ποτέ τη μουσική. Μπορεί αυτά που κάνω να μην «απολαμβάνουν» το απαραίτητο φως από τα μέσα ενημέρωσης. Δεν είμαι άλλωστε από εκείνες που «φωνάζουν» τη δουλειά τους. Η προηγούμενη συνεργασία μου δισκογραφικά ήταν με το τραγούδι που μου είχε γράψει ο Φοίβος. Τώρα επανέρχομαι με αυτό που μου έγραψε ο Τόνυ Μαυρίδης σε στίχους της Βίκυς Γεροθόδωρου» τόνισε στο ΕΓΩ.
-Το να εμφανιστείς σε μια μεγάλη σκηνή δεν αποτελεί πια στόχο σου;
«Και όμως, θα το κάνω πολύ σύντομα, ξεκινώντας από τη Θεσσαλονίκη. Σε αυτή την πόλη άλλωστε έκανα και την πρώτη μου μεγάλη εμφάνιση, όταν κυκλοφόρησα τον πρώτο μου δίσκο. Είχα ενθουσιαστεί. Το κοινό της Θεσσαλονίκης, αν κατορθώσεις να το κερδίσεις, επειδή είναι πολύ δύσκολο στις επιλογές του, είναι ιδιαίτερα θερμό, σε αγαπά και σε αγκαλιάζει από την πρώτη στιγμή.»
-Νιώθεις πληρότητα έπειτα από τόσα χρόνια καριέρας;
«Ναι, αλλά ποτέ ένας καλλιτέχνης δεν μπορεί να πει ότι είναι απόλυτα χορτασμένος. Υπάρχουν πάντα νέες ιδέες και η ανάγκη της εξέλιξης. Θέλω να δείξω στον κόσμο και μια πλευρά μου που δεν τη γνωρίζει. Να ερμηνεύσω ροκ ή τζαζ κομμάτια. Η μουσική δεν έχει όρια. Νομίζω πως θα έρθει το σωστό timing για να το κάνω.»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.