Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

Χριστίνα Μαραγκόζη: «Εδώ και δέκα χρόνια έχω συναντήσει πολλές κλειστές πόρτες»

Η Χριστίνα Μαραγκόζη σε συνέντευξή της εξομολογήθηκε αν ένιωσε ποτέ ότι βρέθηκε σε αδιέξοδο επαγγελματικά.
Υπήρξε στιγμή που χάθηκε ο προσανατολισμός σου, που αισθάνθηκες ένα κενό στην εξέλιξη σου και ότι βρέθηκες σε αδιέξοδο;
«Αυτό το κενό, ακόμα και όταν το αισθάνθηκα, δεν είχε να κάνει με το τι ήθελα εγώ, αλλά με την κατάσταση που επικρατούσε. Οι συνθήκες στη μουσική βιομηχανία έχουν αλλάξει. Έχουν έρθει τα πάνω-κάτω. Όταν περνούν τα χρόνια, κακά τα ψέματα, βρίσκεσαι και λίγο έξω από τα πράγματα. Πολλοί καλλιτέχνες της γενιάς μου φαντάζομαι ότι βιώνουν αυτή την αίσθηση, ότι δηλαδή δεν βρίσκονται στην πρώτη γραμμή, λόγω ηλικίας... Είναι ρατσιστικό και άδικο αυτό που συμβαίνει. Αν δεν είσαι 20 χρόνων, δεν μπορείς στην Ελλάδα να κάνεις εύκολα κάποια πράγματα στο τραγούδι. Υπάρχουν καλλιτέχνες που έχουν να δώσουν ακόμη πάρα πολλά με τη δουλειά τους».
Υπήρξαν άνθρωποι που σε συμβούλευσαν να αποσυρθείς, με το επιχείρημα ότι έκλεισες τον κύκλο μιας πετυχημένης πορείας;
«Εδώ και δέκα χρόνια έχω συναντήσει πολλές κλειστές πόρτες. Στην αρχή το έπαιρνα προσωπικά, αλλά τώρα πια προχωρώ μπροστά με όπλο τη φωνή μου, την καλή μου διάθεση και έχοντας δίπλα μου ανθρώπους που με αγαπούν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.