Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 13 Ιουνίου 2015

Ελένη Τσαλιγοπούλου: «Ήταν η δυσκολότερη περίοδος που πέρασα»

Η Ελένη Τσαλιγοπούλου εξομολογήθηκε τις δύσκολες στιγμές που πέρασε όταν ήρθε αντιμέτωπη με τον ίδιο τον εαυτό της.
Το «τι θα πει ο κόσμος» έπαιξε ρόλο στο μεγάλωμα σας;
«Βέβαια. Δεν θα πάψω ποτέ να είμαι το επαρχιωτοκόριτσο. Το έχω αυτό μέσα μου».
 Αυτό τι σημαίνει;
«Ότι έχω και καλά και άσχημα στοιχεία μέσα μου. Για πολλά χρόνια, για παράδειγμα, ήμουν ενοχική. Έπρεπε να αναλυθώ για να συνεχίσω τη ζωή μου αληθινά. Το παν στην ψυχανάλυση είναι η αποδοχή. Να αποδεχτείς τον εαυτό σου έτσι όπως είναι. Όταν το καταφέρεις, αποδέχεσαι τους πάντες γύρω σου».
 Υπήρξαν διαστήματα που παραμελήσατε τον εαυτό σας;
Βέβαια Δεν με ενδιέφερε καθόλου η προσωπική μου ζωή, αλλά αποκλειστικά η επαγγελματική. Άφησα την Ελένη πίσω μου και κοιτούσα μόνο την Τσαλιγοπούλου. Ήταν η δυσκολότερη περίοδος που πέρασα. Έπαιξε ρόλο και το θάρρος και το θράσος της νιότης μου. Θεωρούσα ότι οι καλύτερες στιγμές ήταν εκείνες που ήμουν πάνω στη σκηνή. Σαφώς είμαι καλύτερη εκεί απ’ ό,τι είμαι ως γυναίκα, ως σύζυγος και μάνα», δήλωσε στο περιοδικό «ΕΓΩ».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.