Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 1 Ιουνίου 2015

Άγγελος Διονυσίου: «Στα επαγγελματικά ήμουν συγκρατημένος λόγω του πατέρα μου»

Ο Άγγελος Διονυσίου σε συνέντευξή του μίλησε για την καριέρα του και πόσο τον βοήθησε ότι ήταν γιος του Στράτου Διονυσίου.
Στα επαγγελματικά σου έχεις κάνει κάποια υπερβολή;
«Στα επαγγελματικά μου δεν θεωρώ ότι έχω κάνει κάποια υπερβολή, αλλά θα ήθελα να κάνω. Ήμουν συγκρατημένος στην επαγγελματική μου ζωή. Ίσως με κράταγε το ότι ήμουν ο γιος του Στράτου και θα έπρεπε να είμαι λίγο συγκρατημένος».
Σε «φρέναρε» το ότι ήσουν ο γιος του Στράτου;
«Ναι, ίσως... Όλα αυτά τα χρόνια είμαι περήφανος που ό,τι έχω κάνει το έχω κάνει μόνος μου, το υπερασπίστηκα, είτε ήταν λάθος είτε καλό. Έκανα την καριέρα που έκανα... Τώρα έχω κλείσει 30 χρόνια στη δισκογραφία και τη δουλειά. Με σέβονται και με εκτιμούν στο χώρο κι αυτό ήταν η επιβράβευση. Τώρα πια το μυαλό μου είναι στα παιδιά μου, όχι σ' εμένα. Εγώ τα έκανα, τα έφαγα,  πέρασα καλά, πέρασα άσχημα... Στο μυαλό μου είναι τα παιδιά μου, πώς θα περάσουν την υπόλοιπη ζωή τους».
Πηγή: Λοιπόν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.